نکات آموزشی

4 عادت دندانپزشکان موفق !

وبلاگ آپتودنت | دندانپزشک موفق

4 عادت دندانپزشکان موفق !

وقتی که دندانپزشک یا دندانساز هستید و این مقاله را میخونید، یعنی برای آینده ی کاریتون و پیشرفت در حوزه هایی مثل بازاریابی نوین و کسب و کار مجازی ارزش قائلید ، توی این وبلاگ میخوام 5 عادتی که دندانپزشکای موفق دارند رو بهتون بگم، پس اگه به خاص بودن خودتون ایمان دارید تا آخر این وبلاگ همراه ما باشید چون مطمئنم قراره خیلی بیشتر واسه رسیدن به ارزش ها و رویاهای تو سرتون بجنگید…

فرهنگ قدرتمند و البته صحیح می سازند

فرهنگ کاری،بازتاب عملکرد شما تو قالب عناصری مثل رفتار،محیط،نگرش و رویکرد روزانه است که در واقع تعیین کننده میزان وفاداری بیمارا نسبت به شما میشه. فرهنگ حاکم تو مطب شما،نوعی اتیکت برای برند و نامتون محسوب میشه و از ریزترین تا درشت ترین شاخص هارو در بر داره.

تجهیزات درمانی،رفتار پرسنل با بیمارا،امکانات مطب،نظافت،پوشش و… همه و همه از عناصری هستند که تعیین میکنند یک بیمار،مطب و مکانی عذاب آور و پر تنش ببینه یا یه جای امن و سرشار از حس آرامش!

 

 

به دنبال آموختن هستند

شما هیچوقت از یادگیری زیاد ضرر نمیکنید،دانستنی ها کم نیستن و فراگرفتنی ها تموم نمیشن. همیشه این نکته رو در نظر داشته باشید که تا میتونید،دانش خودتون و پرسنلتون را به روز نگه دارین.

در جریان سمینارها و دورهمی های علمی باشید و از هزینه کردن برای آموزش هیچوقت دریغ نکنید. علاوه بر حوزه تخصصی دندانپزشکی،تو زمینه هایی مثل اقتصاد و مدیریت هم سرکی بکشید تا به یه دندونپزشک مسلط و مقتدر و مدیر تبدیل بشید!

 

5 اشتباه رایج حین کامپوزیت کردن رو میدونی ؟

سریع تصمیم میگیرند،سریع عمل میکنند 

دندانپزشکای موفق یاد گرفته اند که حدد 98 درصد از تصمیماتی که براش وقت و هزینه صرف میکنند،ولقعا اهمیتی نداره! تصور کنید که این تصمیمات به شکست هم منتهی بشه! ضرر اندر ضرر.

درحالی که تنها 2درصد باقی مونده ارزش صرف زمان رو داره و این تصمیم ها همون هایی هستند که بسیار حاتی بودند و در صورت موفقیت،سکوی پرتاب خواهند شد.بنابراین بهتره تصمیم گیری تو اموم معمولی را سرعت ببخشید و تصمیم گیری های وقت گیر را به موارد ویژه و حاص اختصاص بدید.

 

برنامه دارند

اکثر قریب به اتفاق دندانپزشک ها ،هر روز خودشون رو را با هدف ارائه خدمات به بیمارا صرف میکنند و تلاش دارند تا حد امکان عالی ظاهر بشند اما کوچکترین برنامه ای برای اتفاق های روزانه و یا حتی آینده نگرانه ،کمتر میشه.

تقویم مراجعین را چک میکنند تا هم خوشان و هم مطب شرایط پذیرش و درمان بیمار را داشته باشد و مشکلی از بابت تهیه مواد و یا تجهیزات مورد نیاز نباشد.

 

 

امیدوارم مثل همیشه تونسته باشیم یک قدم در راستای به روز تر کردن مخاطبینمون و رسالت اصلی این صفحه نزدیک شده باشیم، راستی یه دندانپزشک موفق پیج اینستاگرام آپتودنت رو هم حتما فالو میکنه تا از قیمت های روز مطلع باشه😁

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *